معرفی فاز ۴ پردیس

برای خرید خانه و آپارتمان در فاز ۴ پردیس ابتدا به معرفی این فاز پردیس می‌پردازیم، باید در ابتدا بگوییم که پردیس یکی از شهرستان‌های واقع در استان تهران است که شامل سه منطقه اصلی بومهن، پردیس و جاجرود می باشد و با شهرستان های تهران از غرب، پاکدشت از جنوب، دماوند از شرق و شمیرانات از شمال همسایه شده است. شهر پردیس وسعتی بالغ بر ۴۲۰۰ هکتار دارد و به دلیل فاصله ۱۷ کیلومتری تا تهران و پایین بودن میانگین قیمت خرید آپارتمان در فاز ۴ پردیس و اجاره واحدهای مسکونی در پردیس نسبت به شهر تهران، به مقصد مناسبی برای مهاجران و حتی ساکنان تهران تبدیل گردیده است. همچنین یکی دیگر از دلایل اهمیت پردیس، تمرکززدایی از تهران می باشد؛ یکی از راهکارهای مسئولان کشور برای کاهش جمعیت مرکز پایتخت، انتقال ساکنان به حواشی تهران است.

به نوعی می توان گفت که محلات شهر پردیس به صورت ۹ فاز ساخته شده است که از این فازها، سه تای آنها غالباً کاربرد اداری و صنعتی دارند و ۶ فاز دیگر دارای کاربری مسکونی هستند. نکته ای که فاز ۴ پردیس را از سایر محلاتش متمایز می کند این است که وسعتی در حدود ۳۹۸ هکتار دارد و بزرگترین فاز در بین محلات پردیس برای خرید خانه و آپارتمان در فاز ۴ پردیس، است. همچنین به عنوان یک نکته قابل توجه دیگر می توان اشاره کرد که فاز ۴ به صورت ترکیبی از ساختمان های مسکونی و اداری ساخته شده است و خدمات رفاهی مناسبی برای خرید خانه در این فاز، دارد.

خرید خانه و آپارتمان در فاز ۴ پردیس

این فاز وسعت بیشتری نسبت به سایر بخش های پردیس دارد. همچنین شامل قطعات زمین بسیار زیادی است. چنین دلایلی باعث شده اند که ساخت و ساز و خرید آپارتمان یا خانه در فاز ۴ پردیس سرعت بیشتری پیدا کند و پیشرفت و ترقّی روزافزونی داشته باشد. بافت این منطقه نوساز بوده و بنای سازه ها نسبت به فاز ۱، که ساختمان ها زودتر ساخته شده و قدیمی تر هستند، جدیدتر می‌باشد؛ به طوری که حداکثر قدمت آنها کمتر از ۱۵ سال است. اغلب آپارتمان های این فاز برای خرید خانه، چهار و پنج طبقه هستند، از امکاناتی نظیر آسانسور و پارکینگ برخوردارند و از نظر قیمت نزدیک به واحدهای مسکونی فاز ۳ می‌باشند. همچنین سازه های ویلایی نیز در فاز ۴ به وفور یافت می شوند و دارای واحدهای مسکن مهر نیست. غالب ساختمان های این فاز برای خرید آپارتمان مساحتی بیشتر از ۸۰ متر دارند و واحدهای با متراژ پایین در این فاز به راحتی قابل یافتن نیست.

دسترسی به فاز ۴ پردیس

وضعیت حمل و نقل عمومی در این فاز جهت خرید آپارتمان و خانه در فاز ۴ پردیس، معمولی می باشد. برای دسترسی به تهران می توان از اتوبوس و تاکسی های فرهنگسرا و نوبنیاد استفاده کرد و سپس از طریق مترو به مناطق مختلف پایتخت سفر کرد. البته با رسیدن خطوط مترو به پردیس وضعیت حمل و نقل عمومی و مراجعه به تهران نیز پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

در صورت تمایل به خرید خانه و آپارتمان در فاز ۴ پردیس می‌توانید به بخش آگهی‌های خرید آپارتمان در پردیس نیز مراجعه نمایید و گزینه‌های موجود را مشاهده کرده و با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، معامله ملک را تحت بستری امن انجام دهی