معرفی فاز ۹ پردیس

شهر پردیس با فاصلۀ هفده کیلومتری از تهران یکی از شهر­ های حومۀ پایتخت است که با آب و هوایی دلپذیر و آرامشی نسبی در شمال شرقی تهران قرار گرفته است. این فاز یکی از فاز های در حال تکمیل این شهر برای خرید خانه و آپارتمان در فاز ۹ پردیس، است.

فاز ۹ شهر پردیس تاکنون و با وجود وعده های فراوان هنوز به طور کامل تکمیل نشده است. ساخت واحد های مسکن مهر فاز ۹ پردیس که از اولین پروژه های ساخت و ساز در این شهر بود، از یک دهه قبل آغاز شد اما با این حال همۀ واحد های مسکن مهر این فاز به مرحلۀ تحویل نرسیده اند.

در آبان سال ۹۵، عملیات اجرایی پروژه های فاز ۹ پردیس قدیم شهر پردیس پس از سه سال و نیم رکود، بار دیگر شروع شد. مدیر پروژۀ وقت در سال ۹۶ اجرای ناصحیح دیوار حائل واحد های این فاز را علت تأخیر در تحویل واحد های آن ذکر کرده بود. به هر حال، تکلیف تحویل بسیاری از واحد های این فاز که مالکان آنها معمولا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند همچنان نامشخص است.

خرید خانه و آپارتمان در فاز ۹ پردیس

این فاز شامل تقریبا ۳۷۰۰ واحد است که در فاز ۹ پردیس قدیم پیش از سال ۱۳۹۰ جانمایی شده بودند. فاز ۹ پردیس توپوگرافی و جنس خاک متفاوتی با سایر فاز ها دارد که مخصوص به این فاز هستند.

این فاز برای خرید خانه یا آپارتمان در فاز ۹ پردیس، از نظر زیرساخت ها و امکاناتی مانند آب، فاضلاب، برق و گاز مشکلی ندارد و مساجد، مدارس و پارک نیز برای آن در حال ساخت هستند.

با توجه گسترش روزافزون جمیعت شهر پردیس که به زودی شامل فاز ۹ آن نیز می شود، پیش بینی می شود سرمایه گذاری در این شهر و از جمله فاز ۹ آن بسیار زود بازده باشد؛ زیرا این شهر بازاری بکر است که از ظرفیت های بالایی در جذب سرمایه در بخش های مختلف تجاری، تفریحی و مسکن بر خوردار است.